Drogi Użytkowniku!
Bardzo mi miło, że zdecydowałeś się skorzystać z naszych produktów lub usług i pozostawić opinię na ich temat.
Zapoznaj się proszę z poniższym Regulaminem opinii i zasadami ich pozostawiania i weryfikowania na platformie stron internetowych nikagolisz.pl oraz dominikagolisz.pl oraz Uwolnijschematy-naffy oraz Uwolnijschematy.pl oraz w Sklepach internetowych myvod oraz Sklep naffy oraz w sklepie nikagolisz.pl
Pamiętaj także, że w razie pytań i wątpliwości, możesz skontaktować się z nami poprzez dane wskazane w Regulaminie.
SPIS TREŚCI
Spis treści
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE ………………………………………………….. 2
§2 DEFINICJE ……………………………………………………………………………………………………………… 3
§3 MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE …………………………………………………………………. 5
§4 ZASADY POZOSTAWIANIA OPINII …………………………………………………………………………… 5
§5 ZASADY PUBLIKOWANIA I WERYFIKACJI OPINII ……………………………………………………….. 7
§6 PROCEDURA REKLAMACJI ………………………………………………………………………………………. 9
§7 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, LICENCJA, PRAWA AUTORSKIE …………………………………… 9
§8 DANE OSOBOWE ………………………………………………………………………………………………… 10
§9 DEFINICJE, PROCEDURY, OBOWIĄZKI I UPRAWNIENIA ZWIĄZANE Z DSA ………………… 12
§10 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ 20
§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE ……………………………………………………………………………… 21
ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR FORMULARZA ZGŁOSZENIA NIELEGALNYCH TREŚCI LUB TREŚCI NIEZGODNYCH Z WARUNKAMI KORZYSTANIA Z USŁUG (Z REGULAMINEM OPINII) ….. 22
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE
1. Możliwość umieszczenia Opinii o Produktach Usługodawcy jest dostępna w domenie, platformie stron internetowych nikagolisz.pl oraz dominikagolisz.pl oraz Uwolnijschematy-naffy oraz Uwolnijschematy.pl oraz w Sklepach internetowych myvod oraz Sklep naffy oraz w sklepie nikagolisz.pl i na odpowiednich podstronach Serwisu lub w innych wskazanych miejscach oraz jest świadczona przez Usługodawcę na zasadach zawartych w niniejszym regulaminie.
2. W przypadku pytań należy kontaktować się z Usługodawcą za pomocą:
a) adres e-mail: klub@nikagolisz.pl
b) formularz kontaktowy dostępny w ramach Serwisu albo czatu zgodnie z zasadami zawartymi w dalszej części niniejszego regulaminu.
3. Użytkownik może porozumiewać się z Usługodawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej, formularza kontaktowego albo czatu (tzw. innego komunikatora online) dostępnego w ramach Serwisu (jeśli istnieje). Środki te gwarantują zachowanie pisemnej korespondencji (forma dokumentowa) pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą z zachowaniem daty i godziny, spełniają wymogi trwałego nośnika oraz umożliwiają szybkie i efektywne kontaktowanie się Użytkownika z Usługodawcą.
4. Zasady i warunki zamieszczania, przechowywania, rozpowszechniania Opinii w serwisie określa niniejszy Regulamin.
5. Warunkiem korzystania przez Użytkownika z Usług elektronicznych jest zapoznanie się przez Użytkownika z Regulaminem oraz pełną polityką prywatności i akceptacja ich treści. Akceptując treść Regulaminu Użytkownik składa oświadczenie, iż zapoznał się z tymi treściami, zrozumiał postanowienia Regulaminu oraz polityki prywatności i w pełni je akceptuje oraz zobowiązuje się ich przestrzegać.
6. Pozostawienie Opinii w serwisie oznacza akceptację niniejszego Regulaminu Opinii oraz pełnej Polityki prywatności i cookies.
7. Niniejszy regulamin odnosi się do zasad publikacji Opinii w Serwisie, jak również w social mediach czy innych kontach Usługodawcy, umożliwiających pozostawienie Opinii na temat jego Produktów, z zastrzeżeniem odrębnych zasad wynikających z regulaminów tych platform czy serwisów.
8. Usługodawca udostępnia nieodpłatnie Użytkownikowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania z Usługi pozostawienia Opinii w ramach Serwisu, w szczególności w stopce Serwisu. Użytkownik może utrwalić treść Regulaminu w dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk.
…
9. Zasady korzystania z pozostałych usług, treści cyfrowych lub zasady zakupu towarów (jeśli są dostępne w ramach Serwisu) określa Regulamin sprzedaży
10. Użyte w niniejszym Regulaminie zwroty z wielkiej litery mają znaczenie nadane im w § 2 Regulaminu. 11. Pozostałe definicje, procedury, obowiązki i uprawnienia wynikające z aktu o usługach cyfrowych – DSA zostały opisane w §9 niniejszego regulaminu i są jego integralną częścią.
§2 DEFINICJE
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
1. Usługodawca lub Administrator–
Kreatywnie Dominika Golisz
Ożarowska 59/82 01-416 Warszawa
Nip: 527-249-06-24
2. Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, pozostawiająca opinię na temat usług lub produktów Usługodawcy, w tym także Klient.
3. Klient – osoba, która bezpośrednio kupiła lub skorzystała z Produktów Usługodawcy.
4. Opinia – subiektywna ocena dokonana przez Użytkownika na temat Produktów Usługodawcy lub wszelkich treści czy działań podejmowanych przez Usługodawcę, stanowiąca własny pogląd Użytkownika, zamieszczona, przechowywana lub rozpowszechniona w całości lub we fragmentach w Serwisie.
5. Regulamin opinii – niniejszy regulamin, określający także warunki korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę, w tym Usługi pośredniej, regulujący stosunki pomiędzy Usługodawcą, jako dostawcą Usługi pośredniej a Odbiorcą usług, o których mowa w §9 Regulaminu.
6. Serwis – Serwis internetowy dostępny pod adresem strony internetowe nikagolisz.pl oraz dominikagolisz.pl oraz Uwolnijschematy-naffy oraz Uwolnijschematy.pl oraz w Sklepach internetowych myvod oraz Sklep naffy oraz w sklepie nikagolisz.pl oraz na odpowiednich jego podstronach i powiązanych stronach lądowania za pośrednictwem którego Użytkownik może pozostawić Opinię.
7. Konto – konto użytkownika w Serwisie, jeśli Serwis umożliwia jego założenie np. podczas zakupu Produktu.
8. Produkt – produktem w rozumieniu niniejszego regulaminu jest każdy towar, usługa, usługa cyfrowa, treść cyfrowa, informacje i materiały udostępnione lub świadczone przez Usługodawcę.
9. Usługa – świadczona przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, nieodpłatna usługa polegająca na udostępnieniu
Użytkownikowi możliwości zamieszczania, przechowywania i rozpowszechniania Opinii w Serwisie.
10. Formularz pozostawienia opinii – formularz dostępny w Serwisie lub na odpowiednich jego podstronach albo stronach lądowania, za pomocą którego, Użytkownik może pozostawić Opinię.
11. Serwis – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet), w tym obejmuje także Stronę lub jej część, Sklep lub jego część, oraz aplikacje w tym aplikacje mobilne i inne usługi Usługodawcy, Media społecznościowe i kanały Usługodawcy funkcjonujące w ramach tychże Mediów.
12. Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Użytkownika w celu pozostawienia Opinii. Minimalne wymagania techniczne zostały wskazane przez Usługodawcę w niniejszym regulaminie.
13. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2023 poz. 2759 ze zm.), dalej jako Ustawa.
14. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. 2023 poz. 1610), dalej jako Kodeks cywilny.
15. RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych). 16. DSA – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych).
17. Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019, poz. 1781 z późn. zm.).
18. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2020, poz. 344 z późn. zm.), dalej jako UŚUDE.
19. Ustawa Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2024, poz. 34 z późn. zm.), dalej jako Prawo Telekomunikacyjne.
20. Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych – ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509), dalej jako Prawo autorskie.
§3 MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE
1. Użytkownik może pozostawić Opinię w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowania Serwisu oraz innych Użytkowników korzystających z Serwisu.
2. Aby pozostawić Opinię w ramach Serwisu potrzebne są:
a) dostęp do Internetu z umożliwiającego to urządzenia typu komputer stacjonarny, laptop, inne urządzenie przenośne, w tym także sprzęt umożliwiający komunikację i wypełnianie niezbędnych formularzy w ramach Serwisu, np. sprawna klawiatura;
b) odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca m.in. pliki typu cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome oraz umożliwiająca przeglądanie stron internetowych;
c) aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, jeśli pozostawienie Opinii potwierdzane jest wysyłką wiadomości e-mail (Usługodawca zaleca, aby Użytkownik sprawdził, czy maile z domeną Serwisu nie trafiają do skrzynki „spam”, „oferty” lub innej niż „główne /odebrane”. Usługodawca nie ma na to wpływu i jest to zależne od ustawień skrzynki e-mail Użytkownika i/lub dostawcy używanej skrzynki e-mail).
3. Usługodawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Użytkowników oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
4. Usługodawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu, również w ramach zostawiania Opinii przez Użytkowników, m.in. korzysta z odpowiednich narzędzi i ochrony (np. protokół SSL), które mają to umożliwić, albo usług podmiotów trzecich w tym zakresie.
§4 ZASADY POZOSTAWIANIA OPINII
1.W ramach Serwisu Usługodawca umożliwia Użytkownikowi zamieszczenie, przechowywanie oraz rozpowszechnianie jego Opinii w wyznaczonych na Serwisie powierzchniach przeznaczanych do zamieszczania i rozpowszechniania Opinii przez Użytkowników.
2.Skorzystanie z Usługi jest całkowicie dobrowolne i jest uzależnione wyłącznie od woli Użytkownika.
3. Do skorzystania z Usługi uprawnieni są wyłącznie Użytkownicy, którzy zakupili Produkty oferowane przez Usługodawcę.
4. Opinie Użytkownika mogą być zamieszczane w następujący sposób:
a) W wyniku działania Klienta lub Użytkownika, który skorzystał z naszych Produktów i pozostawił Opinię bezpośrednio w formularzu opinii w Serwisie,
b) W wyniku zaproszenia Klienta do pozostawienia Opinii poprzez wysłanie mu specjalnego linku do pozostawienia takiej Opinii,
c) W wyniku zaproszenia do pozostawienia Opinii poprzez serwisy zbierające opinie typu Opineo, komentarze pod postami, wysyłane w wiadomościach prywatnych, na forum- na mediach społecznościowych typu Instagram, Facebook, Tik tok, You tube, Telegram, bezpośrednio na stronie MyVod i Naffy- czy pod kursami.
d) W wyniku zaimplementowania treści Opinii lub jej screenu w Serwisie poprzez pobranie go z innych miejsc w Internecie, w których Użytkownik pozostawił Opinię np. z social mediów, czy komentarzy pod video, e) W wyniku publikacji Opinii przez Użytkownika w zewnętrznych platformach np.
Facebook – fanpage znajdujący się pod adresem URL:
Profilu na portalu społecznościowym Instagram, znajdującego się pod adresem URL:
Kanału w serwisie You Tube znajdujący się pod adresem URL:
Kanału w serwisie TikTok znajdujący się pod adresem URL:
5. Opinie mogą być także prezentowane w różnym formacie, np. video, pdf, opinii pisemnej z wizerunkiem i danymi Klienta lub Użytkownika danego Produktu, z częściowo prezentowanymi danymi osobowymi lub bez żadnych danych osobowych.
6. Każdy z naszych Klientów ma możliwość pozostawienia Opinii o usłudze, która została przez nas dla Niego wykonana i tym samym wyraża zgodę na publikowanie jej w ramach naszej Strony, social mediów i w innych celach promocyjnych.
7. Jeśli Opinia budzi nasze wątpliwości, nie jest prezentowana w ramach strony. Osoba, która pozostawiła Opinię, która nie została opublikowana albo została usunięta przez nas ma możliwość skontaktowania się z nami celem wyjaśnienia sytuacji i ustalenia przyczyn.
8. Nie jesteśmy zobowiązani publikować Opinii w Serwisie i jesteśmy uprawnieni do ich usuwania w przypadku, gdy według nas jest to uzasadnione. Możemy też publikować Opinie wybrane, przy czym w takim wypadku publikujemy Opinie, które najlepiej oddają istotę współpracy z nami i zasady świadczenia przez nas usług.
9. Nie korzystamy z opinii kupionych czy sponsorowanych. Nie zamieszczamy ani nie zlecamy zamieszczania innej osobie nieprawdziwych Opinii lub rekomendacji albo zniekształcania Opinii lub rekomendacji w celu promowania naszych Produktów.
§5 ZASADY PUBLIKOWANIA I WERYFIKACJI OPINII
§6 PROCEDURA REKLAMACJI
1. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby Opinie w Serwisie były rzetelne, a proces ich pozostawiania intuicyjny dla Użytkownika.
2. Użytkownik jest uprawniony złożyć reklamację w przypadku nieprawidłowego funkcjonowania procesu pozostawiania czy weryfikacji Opinii w Serwisie.
3. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Użytkownika (imię i nazwisko, co najmniej adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia niezgodności) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji Usługodawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia.
4. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail lub adres Usługodawcy podany w niniejszym regulaminie.
5. Usługodawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji i poinformuje Użytkownika o dalszym postępowaniu na adres e-mail składającego reklamację lub w ten sam sposób, w który skontaktował się z nim Użytkownik albo inny, uzgodniony z Użytkownikiem sposób.
6. Usługodawca będzie przetwarzał dane osobowe Użytkownika w celu rozpatrzenia reklamacji zgodnie z Polityką prywatności i Regulaminem.
§7 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, LICENCJA, PRAWA AUTORSKIE
§8 DANE OSOBOWE
Pełna Polityka Prywatności i cookies
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:
lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Użytkownik wyraził zgodę.
§9 DEFINICJE, PROCEDURY, OBOWIĄZKI I UPRAWNIENIA ZWIĄZANE Z DSA
1. Niniejszy paragraf Regulaminu określa informacje na temat wszelkich ograniczeń, które nakłada Administrator w związku z korzystaniem z jego usług, w odniesieniu do informacji przekazywanych przez Odbiorców usługi, w tym między innymi: informacje na temat wszelkich polityk, procedur, środków i narzędzi wykorzystywanych na potrzeby moderowania treści, w tym na temat algorytmicznego podejmowania decyzji i przeglądu dokonywanego przez człowieka, a także na temat regulaminu wewnętrznego systemu rozpatrywania skarg, o wszelkich istotnych zmianach warunków korzystania z usług oraz mechanizmy zgłaszania Nielegalnych Treści. Administrator udostępnia ww. informacje i warunki korzystania z Serwisu w sposób zrozumiały i czytelny. Administrator projektuje, organizuje i obsługuje swoje Serwisy internetowe (oraz interfejsy) w sposób, który nie wprowadza w błąd Użytkowników ani nimi nie manipuluje lub w inny, istotny sposób nie zakłóca lub nie ogranicza zdolności Użytkowników do podejmowania wolnych i świadomych decyzji.
2. Administrator jest dostawcą Usług pośrednich w rozumieniu DSA, oferującym
a) zwykłego przekazu,
b) “cachingu”.
2. Usługi pośrednie świadczone przez Administratora polegają na umożliwieniu Odbiorcom usług zamieszczenia Treści w ramach Serwisu, takich jak:
3. Administrator świadczy również Usługi pośrednie w ramach swoich profil dostępnych w Mediach społecznościowych tj. w portalu
Facebook – fanpage znajdujący się pod adresem URL:
Profilu na portalu społecznościowym Instagram, znajdującego się pod adresem URL:
Kanału w serwisie You Tube znajdujący się pod adresem URL:
Kanału w serwisie TikTok znajdujący się pod adresem URL:
poprzez:
Definicje użyte w treści niniejszego paragrafu oraz Regulaminu oznaczają:
i. usługę „zwykłego przekazu” polegającą na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych przez Odbiorcę usługi lub na zapewnianiu dostępu do sieci telekomunikacyjnej;
ii. usługę „cachingu” polegającą na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych przez Odbiorcę usługi, obejmującą automatyczne, pośrednie i krótkotrwałe przechowywanie tej informacji, dokonywane wyłącznie w celu usprawnienia późniejszej transmisji informacji na żądanie innych odbiorców;
iii. usługę „hostingu” polegającą na przechowywaniu informacji przekazanych przez Odbiorcę usługi oraz na jego żądanie.
Punkt kontaktowy klub@nikagolisz.pl
5. Administrator wyznacza następujący pojedynczy punkt kontaktowy umożliwiający mu bezpośrednią komunikację – drogą elektroniczną – z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych, za pośrednictwem adresu e-mail: klub@nikagolisz.pl
Komunikacja może odbyć się w językach: polski, angielski
6. Administrator wyznacza następujący pojedynczy punkt kontaktowy umożliwiający Odbiorcom usługi bezpośrednią komunikację – drogą elektroniczną – z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: klub@nikagolisz.pl
Komunikacja może odbyć się w językach: polski, angielski
Treści Nielegalne i niezgodne z warunkami korzystania z usług Administratora
7. Użytkownik nie może zamieszczać w ramach Serwisu, Platformy internetowej lub Mediów Społecznościowych Administratora Treści określonych w § 1 ust. 10-12 Regulaminu, jak również:
a) Treści Nielegalnych lub niezgodnych z Regulaminem,
Procedura zgłaszania Treści nielegalnych, procedura odwoławcza oraz Moderacja Treści
8. Użytkownik, który uzna daną Treść za Treść Nielegalną albo Treść naruszającą niniejszy regulamin jest uprawniony dokonać zgłoszenia tej Treści Administratorowi drogą elektroniczną na adres e-mail zawarty w Regulaminie wraz ze wskazaniem miejsca, w którym Administrator może zapoznać się z ww. Treścią oraz wszelkimi, niezbędnymi do rozpatrzenia zgłoszenia szczegółami, w tym danymi kontaktowymi Użytkownika oraz zaangażowanych osób trzecich (jeśli to możliwe).
Użytkownik może skorzystać z formularza zgłoszenia Nielegalnych Treści, stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu.
9. W przypadku braku podania danych kontaktowych Użytkownika zgłaszającego daną Treść Administrator nie będzie mógł skontaktować się z Użytkownikiem celem powiadomienia go o otrzymaniu zgłoszenia oraz o rezultacie rozpatrzenia zgłoszenia.
10. Administrator niezwłocznie powiadomi Użytkownika o otrzymaniu zgłoszenia danej Treści.
11. Administrator podejmuje decyzje w ramach zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia przyjęcia zgłoszenia, w sposób niearbitralny, obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Na potrzeby rozpatrywania i podejmowania decyzji Sprzedawca nie korzysta ze zautomatyzowanych środków.
12. O rezultacie podjętej decyzji w sprawie zgłoszenia, jej treści i uzasadnieniu Administrator powiadamia Użytkownika bez zbędnej zwłoki.
13. W przypadku wystąpienia Nielegalnych Treści albo Treści niezgodnych z Regulaminem, Administrator może je usunąć, ograniczyć ich widoczność, uniemożliwić do nich dostęp, depozycjonować lub pozostawić w Serwisie. Może także zawiesić, zakończyć lub w inny sposób ograniczyć płatności pieniężne, jeśli do takich dochodzi w Serwisie, zawiesić lub zakończyć świadczenie usługi w całości lub w części, albo zawiesić lub zamknąć konto Użytkownika lub osoby trzeciej. Jednocześnie, o swojej decyzji informuje Użytkownika oraz zaangażowane osoby trzecie przekazując im jasne i konkretne uzasadnienie decyzji (jeśli posiada ich dane kontaktowe).
14. Użytkownik może odwołać się od decyzji Administratora w terminie 14 dni od dnia odebrania decyzji, przekazując jednocześnie uzasadnienie.
15. Administrator rozpatruje odwołanie Użytkownika w terminie 14 dni od dnia jego odebrania, przekazując mu swoją decyzję wraz z uzasadnieniem.
Odpowiedzialność Administratora za Treści Użytkownika
16. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za Treści Użytkownika, szczególnie Nielegalne Treści pozostawione w ramach Serwisu czy Platformy internetowej, jeżeli działania Użytkownika są sprzeczne z Regulaminem lub przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Administrator dokłada wszelkich starań, aby postępować z takimi Treściami w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz z Regulaminem, m.in. nie modyfikuje Treści w sposób wpływający na integralność przekazywanych lub udostępnianych informacji, nie ułatwia zamieszczania Nielegalnych Treści, niezwłocznie podejmuje działania w celu ich usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nich zgodnie z Regulaminem z poszanowaniem praw podstawowych Użytkowników, w tym prawa do wolności wypowiedzi i informacji, jak również podejmuje wszelkie działania w dobrej wierze i z zachowaniem należytej staranności.
Algorytmiczne podejmowanie decyzji
w ten sposób, że zamieszczane w ramach Serwisu komentarze lub opinie są automatycznie filtrowane przez filtry antyspamowe (poprzez narzędzia do tego służące, np. odpowiednie wtyczki). Powoduje to wstrzymanie publikacji Treści, która może naruszać Regulamin do czasu jej zaakceptowania przez Administratora. Użytkownik jest uprawniony do złożenia skargi na tę czynność zgodnie z procedurą zawartą w niniejszym regulaminie.” U Ciebie może to wyglądać jeszcze inaczej, dlatego dopytaj swojego informatyka/ obsługę IT.
17. W ramach Serwisu nie dochodzi do algorytmicznego podejmowania decyzji, w tym decyzji związanych z odwołaniami Użytkownika.
Współpraca z organami publicznymi w zakresie powiadomień o Nielegalnych
15. W przypadku gdy Administrator poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.
Przekazywanie informacji koordynatorowi ds. usług cyfrowych Z komentarzem [32]: Zapis wymagany przepisami DSA.
16. Administrator przekazuje koordynatorowi ds. usług cyfrowych właściwemu dla miejsca siedziby i Komisji – na ich wniosek i bez zbędnej zwłoki – informacje na temat średniej liczby aktywnych miesięcznie odbiorców usługi w Unii, obliczonej jako średnia liczba w okresie poprzednich sześciu miesięcy, zaktualizowane na moment złożenia takiego wniosku. Koordynator ds. usług cyfrowych lub Komisja mogą zażądać, aby Administrator przekazał dodatkowe informacje dotyczące obliczenia, w tym wyjaśnienia i uzasadnienie odnośnie do wykorzystanych danych. Informacje te nie mogą zawierać danych osobowych.
Zakończenie korzystania z usług Administratora
17. Użytkownik jest uprawniony do zakończenia korzystania z usług Administratora w każdym momencie. W tym celu może użyć dostępnych form zakończenia korzystania z usług jak np. automatyczne kliknięcie w określone przyciski umożliwiające usunięcie konta albo wypisanie się z danej usługi, zaprzestanie obserwowania Mediów Społecznościowych Administratora, czy poprzez usunięcie zamieszczonych przez siebie Treści, jak również może skontaktować się ze Sprzedawcą na dane podane w niniejszym regulaminie. Niniejsze postanowienie nie uchybia obowiązkom i uprawnieniom Administratora wynikającym z innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa i dalszego przechowywania danych, w tym danych osobowych, w szczególności w celach wskazanych w Polityce prywatności, a wynikających z RODO lub innych ustaw.
Zmiany zasad korzystania z usług Administratora
18. Administrator za pomocą odpowiednich środków niezwłocznie poinformuje Użytkownika o istotnych zmianach wprowadzonych w warunkach korzystania z usług Administratora, m.in. w przypadku zmiany zasad dotyczących informacji dozwolonych na temat jego usług lub o innych tego rodzaju zmianach, które mogą mieć bezpośredni wpływ na zdolność Odbiorców do korzystania z usługi, włączając do tego zmiany, o których mowa w § 21 niniejszego regulaminu.
§10 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
1. Usługodawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z publikacją Opinii na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
2. Użytkownik ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Użytkownik ma możliwość m.in. do:
a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu,
b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem a Usługodawcą,
c) bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Użytkownik może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
4. Użytkownik może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu.
5. Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.
§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umożliwienie zamieszczenia Opinii w Serwisie świadczone jest w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów dostarczania usługi – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii, zmiany zakresu usług, Produktów lub asortymentu w Serwisie, zmian stylistycznych czy korekcyjnych niewpływających merytorycznie na kształt regulaminu i uprawnienia, czy obowiązki Użytkownika. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji w Serwisie.
3. Do Opinii pozostawionych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy, jeśli została zawarta.
4. W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy konsumentów, Usługodawca deklaruje zastosowanie wskazanego postanowienia.
5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego albo przedsiębiorcą na prawach konsumenta, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
Link do polityki prywatności i cookies:
Link do niniejszego Regulaminu:
Ostatnia aktualizacja: 10.11.2024r.
ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR FORMULARZA ZGŁOSZENIA NIELEGALNYCH TREŚCI LUB TREŚCI NIEZGODNYCH Z WARUNKAMI KORZYSTANIA Z USŁUG (Z REGULAMINEM OPINII)
Data: …………………………….
Imię i nazwisko/firma : …………………………….
Adres zamieszkania: ……………………………….:
E-mail (o ile dostępny): …………………………….
Numer telefonu (o ile dostępny): …………………………….
Numer zamówienia (jeśli dotyczy): …………………………….
[z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE]
Link do Treści: …………………………….
[dane Administratora: nazwa, adres, e-mail]
ZGŁOSZENIE NIELEGALNYCH TREŚCI LUB TREŚCI NIEZGODNYCH Z WARUNKAMI KORZYSTANIA Z USŁUG
Niniejszym zgłaszam, że w ramach Serwisu znajdującego się pod linkiem : ___________________________ doszło do zamieszczenia
● nielegalnych treści
● treści niezgodnych z Regulaminem opinii
● treści niezgodnych z warunkami korzystania z usług Administratora [należy zaznaczyć właściwe].
Opis treści i dowody na jej istnienie
Treść, jaka została zamieszczona w Serwisie narusza następujące postanowienia Regulaminu opinii/ przepisy prawne : _________________________ [należy wymienić] oraz _________________________________ [należy wymienić pozostałe argumenty, z powodu których uznaje się wskazaną treść za nielegalną lub niezgodną z Regulaminem].
Dodatkowo, na dowód moich twierdzeń przesyłam:
● screeny ww. treści
● Inne: ___________________________________ [należy wymienić i załączyć]
Dane naruszyciela
Według mojej wiedzy ww. treść została opublikowana/ zamieszczona przez następującą osobę:
Imię i nazwisko: _____________________ [jeśli posiadasz]
Link do profilu w sieci: _____________________ [jeśli posiadasz]
Adres e-mail: _____________________ [jeśli posiadasz]
Żądania
Mając na uwadze powyższe, żądam:
● usunięcia ww. treści z Serwisu
● ograniczenia widoczności następujących informacji związanych z ww. treściami: _________________________ [należy wymienić] poprzez:
● uniemożliwienie dostępu do treści naruszycielowi
● depozycjonowanie treści
● zawieszenie konta naruszyciela
● zamknięcie konta naruszyciela
● zawieszenie świadczenia usługi w całości/ w części [należy wybrać] przez Administratora na rzecz naruszyciela
● zakończenie świadczenia usługi w całości/ w części [należy wybrać] przez Administratora na rzecz naruszyciela
● zawieszenie, zakończenie lub inne ograniczenie płatności pieniężnych w następujący sposób: _________________________________ [należy wymienić]
● Inne: ________________________________ [należy wymienić].
Oświadczenie
Oświadczam, że dokonuję niniejszego zgłoszenia w dobrej wierze i jestem przekonany, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
Data: _____________________ Podpis [jeśli możliwe]: _____________
© Copyright by DomiNika Golisz